Veelgestelde vragen
Heeft u een vraag over uw bestelling en/of het bestelproces van onze boeken? Bekijk de veelgestelde vragen of uw vraag ertussen staat. Als u het antwoord op uw vraag niet kunt vinden, dan kunt u contact opnemen met via info@debezigebij.nl.
Webshop bestellingen
Vanaf 8 augustus 2023 linken wij door naar Bol.com voor het bestellen van onze boeken. Heb je vanaf die datum een bestelling gedaan en daar een vraag over, neem dan contact op met Bol.com via hun online klantenservice, per mail op klantenservice@bol.com, of telefonisch via 030-310 4999.
Bestelde je voor 8 augustus 2023? Dan kan je ons per e-mail je vraag stellen via info@debezigebij.nl o.v.v. je ordernummer.
Wilt u een zakelijke bestelling doen bij De Bezige Bij? Mail dan naar verkoop@debezigebij.nl.
Algemene voorwaarden & klachten
Vervelend om te horen dat het product of onze dienstverlening niet naar wens was!
Als u niet tevreden bent over ons product of onze dienstverlening, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan per e-mail: info@debezigebij.nl. Onze medewerkers helpen u dan graag verder en zullen binnen 7 dagen reageren.
Mocht u na dit contact toch niet tevreden zijn over de afhandeling van u vraag of klacht, dan kunt u dit schriftelijk kenbaar maken aan De Bezige Bij.
Stuur uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats en ordernummer naar:
WPG Boekenwebshop
t.a.v. De Bezige Bij
Wibautstraat 133
1097 DN Amsterdam
Zodra wij u brief hebben ontvangen, reageren wij binnen 14 dagen inhoudelijk op uw vraag of klacht.
Hebben wij u toch niet naar tevredenheid kunnen helpen? Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
De Bezige Bij maakt onderdeel uit van WPG Uitgevers, bekijk hier de algemene leveringsvoorwaarden van WPG.
De Bezige Bij maakt onderdeel uit van WPG Uitgevers, op de website van WPG vind u informatie over de verwerking van uw persoonsgegevens in het privacystatement. Informatie over het beleid ten aanzien van cookies vindt u in het cookiestatement.
Phishing
Phishing is een vorm van internetfraude. Het bestaat o.a. uit e-mails en sms’jes met daarin links naar een valse website. Deze website lijkt meestal als twee druppels water op de echte website. Hier word u vervolgens gevraagd om uw gegevens achter te laten, zoals uw gebruikersnaam, wachtwoord en creditcard-gegevens. Op deze manier proberen cybercriminelen uw informatie te achterhalen om daar vervolgens misbruik van te maken.
Oplichters kunnen je benaderen uit naam van De Bezige Bij. Iedereen kan namelijk de naam van een winkel of bank gebruiken als afzender. Controleer daarom altijd het mailadres van de afzender. Je doet dit door op de naam van de afzender te klikken. Oplichters gebruiken vaak een onduidelijk en lang mailadres. Voor vragen of meldingen van phising, mail naar: info@debezigebij.nl.
• Klik niet op links of bijlagen in de mail of sms;
• Beantwoord de mail of sms niet;
• Verwijder de valse e-mail of sms.
Twijfel je of een mail van ons komt? Volg bovenstaande aanwijzingen en doe niets met de mail maar neem contact op met onze klantenservice. Wij zijn elke werkdag bereikbaar van 8.30 tot 17.00 uur, per e-mail via info@debezigebij.nl.
E-books & Luisterboeken
Voor meer informatie over e-books en luisterboeken verwijzen we u graag naar onze pagina veelgestelde vragen digitaal lezen.
Contact
Mocht uw vraag niet tussen bovenstaande vragen staan, dan kunt u contact opnemen met de infobox van De Bezige Bij. Wij proberen zo snel mogelijk terug te komen op uw vraag.
Nieuwsbrief
Meld u aan voor een van onze nieuwsbrieven en blijf op de hoogte van het laatste nieuws, nieuwe titels, aanbiedingen en prijsvragen.
Dank voor uw inschrijving of aangepaste voorkeuren!
Het enige dat u nog hoeft te doen is uw eventuele inschrijving bevestigen door in uw mail op de bevestigingslink te klikken.