Klantenservice

Heeft u een inhoudelijke vraag over het boek of e-book dat u bestelde? Dat kunt u zich wenden tot info@debezigebij.nl.

Heeft u via onze website een boek of e-book gekocht en heeft u een vraag over de bestelling? Misschien vindt u het antwoord bij de veelgestelde vragen.

Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Alle vragen omtrent online bestellingen kunt u stellen bij onze helpdesk, iedere werkdag bereikbaar van 8.00 tot 17.00 uur:

Telefoon: 085 – 029 31 89

E-mail: boekenwebshop@debezigebij.nl

Bestelinformatie

Deze bestelmogelijkheid wordt u aangeboden door WPG Uitgevers B.V. en haar dochterondernemingen A.W. Bruna Uitgevers, Uitgeverij De Bezige Bij, Uitgeverij Cargo en Uitgeverij Thomas Rap. U ontvangt van ons een bevestigingsmail direct nadat u besteld heeft. Het kan zijn dat deze mail in uw spamfolder terecht is gekomen. 

De meeste artikelen uit ons assortiment heeft u binnen 1 dag in huis als u het voor 20.00 uur bestelt op maandag t/m vrijdag. Momenteel kunnen we geen bestellingen uit België verwerken. 

Bezorging   

Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL. Veel boeken passen door de brievenbus. Dan is de bezorging op dinsdag t/m zaterdag. U ontvangt een verzendbevestiging per e-mail. Past het pakket niet door de brievenbus dan ontvangt u een verzendbevestiging met daarin een Track & Trace-code waarmee u de aflevering van uw pakket kunt volgen.

Retourneren

Wilt u een artikel retourneren? U kunt het artikel, inclusief de pakbon, binnen 30 dagen retourneren. Bekijk hier ons volledige retourbeleid.